Loype

Ježíšek se netrefil? Povánoční výměna balíčků

Předvánoční šílenství je konečně za námi a před námi už je jen zasloužený odpočinek a mísa s cukrovím. Dárky pod stromečkem už jsou rozbalené a my doufáme, že vám přinesly spoustu radosti. Pokud vám ty, které Ježíšek pořídil u nás, přeci jen nesedí, nemusíte si z toho dělat vrásky. U všech objednávek vytvořených během prosince jsme prodloužili lhůtu na možnost výměny i vrácení zakoupeného zboží, a to až do konce ledna. Jak na to?

Nesedí velikost nebo byste rádi vybrali jinou barvu?

To se může při objednávání z internetu lehce stát, ovšem u nás to zvládneme levou zadní vyřešit. Stačí nám napsat na e-mail info@loype.cz vaše číslo objednávky a preferovanou možnost výměny, například tedy novou velikost postroje nebo odlišnou barevnou kombinaci. Pokud si nejste jisti, jakou velikost zvolit, rádi vám s výběrem poradíme a hodně nám pomůže, když nám k e-mailu připojíte i fotky, jak daný produkt chlupáčovi (ne)sedí. 

V případě výměny navíc vše vyřídíme za vás bez toho, abyste se museli hnát někam na poštu. Stačí objednávku pečlivě zabalit a my k vám pošleme kurýra s výměnnou zásilkou, kde už najdete vyměněný kus. Do e-mailu nám proto napište i svou adresu.

Jak postupovat při vrácení zboží?

Pokud vám zakoupené zboží vůbec nevyhovuje, je možné nám ho do konce ledna vrátit. Pošlete nám ho zpět na adresu:

Na Planinách 1212, Smržovka 468 51

Balíček můžete poslat přes jakéhokoliv dopravce, ovšem není možné jej nechat doručit na výdejní místo nebo do samoobslužného boxu. O vrácení objednávky nás můžete informovat rovněž na e-mailu info@loype.cz, ale využít můžete i návratový formulář, který jsme vám přibalili do balíčku. V obou případech nám prosím napište vaše číslo účtu, kam vám pošleme vaše peníze zpět. 

Jaké zboží je možné vrátit či vyměnit?

Vracejte k nám prosím jen nenošené a nepoužívané produkty. Pokud by chlupáč s novým postrojem či oblečkem vyrazil ven, anebo pokud by zakoupenou hračku či výcvikovou pomůcku okousal, nebylo by možné zboží přijmout zpět. Mělo by mít na sobě všechny původní visačky a obaly, v nichž bylo dodáno - tím myslíme např. karton, na kterém je postroj zavěšený, nemusí být v krabici, v níž balíček přišel.

Rádi bychom vás ještě upozornili na to, že ve dnech 27. 12. a 31. 12. k nám nezajíždí dopravci, a proto nebude možné v těchto dnech provést výměnnou zásilku. Vrácené objednávky však můžete odesílat, počkají na nás případně na depu. Pro tuto chvíli bychom vám zatím chtěli popřát, abyste s chlupáčem prožili novoroční oslavy v klidu, bez stresu z petard a do dalšího roku vstoupili s nadšením a očekáváním nových společných zážitků!

 

Loype - Hub Jizerky
Løype | Hub Jizerky Smržovka

Na Planinách 1212,
Smržovka

Po - Pá:

So:

Ne a st. svátky:

8.00 - 16.00

zavřeno

zavřeno

Loype - Dog store & café
Løype | Dog store & café Praha

Budečská 14,
Praha 2

Po - Pá:

So:

Ne a st. svátky:

11.00 - 19.00

10.00 - 16.00

zavřeno

Česká značka

Nejdřív jsme na to byli jen dva s našimi psy. Teď už nás je v Loype víc (a psů taky), ale stále pracujeme v malém kolektivu v zázemí rodinné firmy. Všechny naše produkty nejdřív sami odzkoušíme a vyladíme tak, aby přinášely radost dvojnožcům i čtyřnožcům. To stejné platí i pro zboží od našich partnerů ze zahraničí.

Konzultace zdarma

Nejste si jisti výběrem konkrétního produktu nebo velikosti? Zavolejte nám, už jsme za ty roky nasbírali spoustu zkušeností s různými plemeny a velikostmi psů, takže dokážeme leckdy i po telefonu odhadnout, co by mohlo vašemu chlupáčovi sedět. Pošlete nám klidně fotky nebo videa, i na základě těch dokážeme pomoci s výběrem.

Výměna zdarma

Pokud objednaná velikost psovi nesedí, není potřeba hned nasazovat dietku nebo ho dokrmovat zbytky od večeře. Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, abychom se dohodli, jaká velikost bude pro vašeho chlupáče ta pravá. Pak se domluvíme s kurýrem, aby u vás původní zásilku vyzvedl a předal vám novou. Dopravné je na nás, vy se nemusíte o nic starat.

Výhodné doručení

Máme vlastní sklady a díky tomu i přehled o tom, že zboží skladem je opravdu skladem. Snažíme se objednávku expedovat hned, jakmile k nám dorazí, ale upřednostňujeme pečlivou kontrolu produktů před rychlostí odeslání. Pokud by přesto bylo něco v nepořádku nebo psovi zakoupené věci velikostně neseděly, neváhejte se na nás obrátit. Na naší podpoře se domluvíte s někým, kdo rozumí zboží i psům. Telefon vám zvedne člověk, ne robot. Nepadnoucí objednávku pak můžete jednoduše poslat zpět přes zpětnou zásilku.

..
..
..