Ježíšek se netrefil? Povánoční výměna balíčků
Předvánoční šílenství je konečně za námi a před námi už je jen zasloužený odpočinek a mísa s cukrovím. Dárky pod stromečkem už jsou rozbalené a my doufáme, že vám přinesly spoustu radosti. Pokud vám ty, které Ježíšek pořídil u nás, přeci jen nesedí, nemusíte si z toho dělat vrásky. U všech objednávek vytvořených během prosince jsme prodloužili lhůtu na možnost výměny i vrácení zakoupeného zboží, a to až do konce ledna. Jak na to?
Nesedí velikost nebo byste rádi vybrali jinou barvu?
To se může při objednávání z internetu lehce stát, ovšem u nás to zvládneme levou zadní vyřešit. Stačí nám napsat na e-mail info@loype.cz vaše číslo objednávky a preferovanou možnost výměny, například tedy novou velikost postroje nebo odlišnou barevnou kombinaci. Pokud si nejste jisti, jakou velikost zvolit, rádi vám s výběrem poradíme a hodně nám pomůže, když nám k e-mailu připojíte i fotky, jak daný produkt chlupáčovi (ne)sedí.
V případě výměny navíc vše vyřídíme za vás bez toho, abyste se museli hnát někam na poštu. Stačí objednávku pečlivě zabalit a my k vám pošleme kurýra s výměnnou zásilkou, kde už najdete vyměněný kus. Do e-mailu nám proto napište i svou adresu.
Jak postupovat při vrácení zboží?
Pokud vám zakoupené zboží vůbec nevyhovuje, je možné nám ho do konce ledna vrátit. Pošlete nám ho zpět na adresu:
Na Planinách 1212, Smržovka 468 51
Balíček můžete poslat přes jakéhokoliv dopravce, ovšem není možné jej nechat doručit na výdejní místo nebo do samoobslužného boxu. O vrácení objednávky nás můžete informovat rovněž na e-mailu info@loype.cz, ale využít můžete i návratový formulář, který jsme vám přibalili do balíčku. V obou případech nám prosím napište vaše číslo účtu, kam vám pošleme vaše peníze zpět.
Jaké zboží je možné vrátit či vyměnit?
Vracejte k nám prosím jen nenošené a nepoužívané produkty. Pokud by chlupáč s novým postrojem či oblečkem vyrazil ven, anebo pokud by zakoupenou hračku či výcvikovou pomůcku okousal, nebylo by možné zboží přijmout zpět. Mělo by mít na sobě všechny původní visačky a obaly, v nichž bylo dodáno - tím myslíme např. karton, na kterém je postroj zavěšený, nemusí být v krabici, v níž balíček přišel.
Rádi bychom vás ještě upozornili na to, že ve dnech 27. 12. a 31. 12. k nám nezajíždí dopravci, a proto nebude možné v těchto dnech provést výměnnou zásilku. Vrácené objednávky však můžete odesílat, počkají na nás případně na depu. Pro tuto chvíli bychom vám zatím chtěli popřát, abyste s chlupáčem prožili novoroční oslavy v klidu, bez stresu z petard a do dalšího roku vstoupili s nadšením a očekáváním nových společných zážitků!